Polityka jakości
Polityką jakości "PBD" S. A. Starogard Gdański, jest promowanie marki firmy solidnej i kompetentnej w zakresie realizowanych usług i dostarczanych wyrobów w obszarze działalności. Ten cel nadrzędny będziemy osiągali poprzez:
- poznawanie i wdrażanie najnowszych technologii w zakresie budowy dróg i innych technologii potrzebnych do realizacji wyrobów i usług,
- wysokie wymagania w zakresie kwalifikacji stawiane naszym pracownikom,
- ustawiczne podnoszenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia pracowników,
- solidne i terminowe wypełnianie uzgodnionych z klientem wymagań,
- stosowanie systemu oceny i doboru dostawców i podwykonawców, gwarantującego dostawę wyrobów i usług wymaganej jakości,
- ukierunkowanie działań firmy na rzecz spełnienia oczekiwań klienta i społeczności użytkującej w zakresie funkcjonalności wykonywanych wyrobów i usług.
Strategiczne cele dotyczące jakości:
- Ciągła poprawa efektywności procesów wytwarzania.
- Ustawiczne dążenie do obniżki reklamacji
- Ustawiczne dążenie do obniżki niezgodności w trakcie realizacji
- Rozwój technologii wytwarzania wyrobów i wykonywanych usług.
Kierownictwo PBD S. A. zapewnia, że polityka jakości, jest zakomunikowana, zrozumiała, wdrożona i utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacji i jest przeglądana pod względem jej adekwatności i aktualności oraz jest publicznie dostępna dla zainteresowanych stron
Osobiście, oraz w imieniu załogi PBD S. A. deklaruję pełną odpowiedzialność za spełnianie wymagań normy ISO 9001 : 2000 i zobowiązują się do realizacji przyjętej polityki jakości i ustalonych celów dotyczących jakości oraz zaangażowanie się w ciągłe doskonalenie naszego przedsiębiorstwa.